Ta strona stosuje pliki cookies. Poczytaj co to jest w polityka cookies
Produkty
Menu

Marketing i zarządzanie


Klaus W. Vopel
Cechy dobrego menadżeraEksperymenty grupowe rozwijające osobowość kadry kierowniczej

Jakie są cechy dobrego menadżera? Na to pytanie szukają odpowiedzi sami menadżerowie, jak i pracujący z nimi terapeuci. Jedni i drudzy znajdą tu 32 interesujące eksperymenty grupowe będące odpowiedzią na powyższe pytanie. Każdy z eksperymentów odnosi się do określonego tematu (np. Uczymy się na błędach, Władza, Odwaga), który analizuje cechę lub umiejętność przydatną dla osób zajmujących kierownicze stanowiska albo pretendujących do nich. Przy pomocy tych propozycji można ugruntować i wyeksponować mocne strony osobowości, by je lepiej wykorzystywać, a także uświadomić sobie własne niedociągnięcia, by nad nimi pracować. Zamieszczone tu różnorodne metody – akcje, symulacje, zabawy z podz



Erich-Norbert Detroy
Dopiąć swego w negocjacjach cenowych

Dopiąć swego w negocjacjach ceny, przekonać trudnego klienta, któż tego nie chce?Osiąganie adekwatnych cen staje się coraz ważniejsze, ponieważ z prawidłowym ich poziomem związane są bezpośrednio również zyski. Zyski zaś są tlenem dla wszystkich przedsiębiorstw małych, średnich i dużych.Dzięki tej książce nabędziesz zaufania i wewnętrznego przekonania do wyższych cen, dowiesz się jak z entuzjazmem sprzedawać wysokie ceny, jak do nich przekonać, i jeżeli to nieuniknione, jak z najmniejszym możliwym rabatem ukoronować sprzedaż zamknięciem.


Nikolaus B. Enkelmann
Efekt KennedyegoCharyzma, władza, wpływy

John Fitzgerald Kennedy wsławił się swoją zdecydowaną postawą w trakcie zarówno kryzysu kubańskiego, jak i berlińskiego. Jego życie stało się legendą. Dzięki swojej charyzmie i umiejętnościom przywódczym porywał za sobą ludzi. Każdy, kto chciałby posiąść takie umiejętności, może posłużyć się jego metodą!Wykorzystanie efektu Kennedy`ego oznacza:opanowanie sztuki zaszczepiania innych swoim entuzjazmem, opanowanie takiej sztuki przemawiania, aby porywać za sobą innych, opanowanie takiego sposobu prezentowania własnej osoby, by wzbudzić zaufanie innych.


Danuta Młodzikowska, Bjrn Lundn
Jednoosobowa firmaJak założyć i samodzielnie prowadzić jednoosobową działalność gospodarczą

JEDNOOSOBOWA FIRMA to napisany prostym i zrozumiałym językiem poradnik dla osób, które chcą założyć własną małą firmę i samodzielnie ją prowadzić. Znajdziesz tu mnóstwo kompletnych i fachowych informacji o obowiązujących przepisach podatkowych, a także wiele praktycznych przykładów i wskazówek. Dowiesz się między innymi, jak zarejestrować firmę, jaką wybrać formę opodatkowania, jak samodzielnie prowadzić księgowość, jak rozliczać sie z urzędem skarbowym czy ZUS-em, jak wypełniać zeznania i deklaracje podatkowe oraz jakie odliczyć ulgi.Wybrane zagadnieniaIdea własnej firmy Czy trzeba być nadczłowiekiem? Rejestracja firmy we wszystkich wymaganych instytucjach Formy opodatkowania w zakresie pod


Roman Niemczyk, Marian Pietraszewski
Kasa fiskalna i komputer w sklepie

Autorzy, w zwięzły i łatwy do opanowania sposób przedstawiają ewidencję sprzedaży detalicznej za pomocą kasy rejestrującej i komputera. Uwzględniają przy tym dokumentowanie naliczonego i należnego podatku od towarów i usług, komputerowy system sprzedaży "Subiekt 4", arkusz kalkulacyjny i edytor tekstu. Każdy rozdział wzbogacony jest licznymi wzorami, rysunkami, przykładami i ćwiczeniami, które pomagają ugruntować zdobytą wiedzę.


Jack Welch
Kto przewodzi, nie musi zarządzać

Historia firmy, która z ociężałego, zbiurokratyzowanego kolosa stała się największą firmą na naszym globie!"..) Najważniejszym waszym zadaniem jest "wychowywanie" waszych ludzi, danie im szansy realizacji własnych marzeń. Waszą sprawą jest podjęcie decyzji otaczania się przez cały czas A-sami. (...) Wielki menedżer popadnie szybko w kłopoty, jeżeli nie będzie dysponował umiejętnościami menedżera. (...) Nie ma nic gorszego niż menedżer, którego praca sprowadza się do siedzenia w swoim fotelu, liczenia mamony i patrzenia ludziom na ręce.(...)" Jack Welch


Bratumiła Pawłowska, Bjrn Lundn
MarketingDla małych i średnich przedsiębiorstw

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak by odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień.Wybrane zagadnienia:Co to jest marketing i reklama? Strategie marketingowe Dobre reklamy i ogłoszenia reklamowe Szata graficzna i typografia Reklama bezpośrednia Internet i marketing Kultura, profil i imag


Susan Briggs
Marketing w turystyce

W książce przedstawiono: charakterystykę podmiotów przemysłu turystycznego, trendy w turystyce, budowanie planu marketingowego, komunikację z klientami, na zakończenie ciekawe studia przypadków.


Nancy Stevenson
Motywowanie pracownikówPraktyczny poradnik dla tych, którzy nie lubią tracić czasu

Potrzebujesz tylko 10 minut, aby nauczyć się jak zbudować i motywować zespół, nagradzać osiągnięcia i powodować pozytywne reakcje, stworzyć inspirujące środowisko pracy.


Agata Pietroń - Pyszczek
Motywowanie pracowników. Wskazówki dla menedżerów

W literaturze dotyczącej zarządzania mówi się o fenomenie zaangażowania pracowników, rozważając go jako potencjalne źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw. Wskazuje się jednocześnie, że zaangażowanie to bezpośrednio wynika z umiejętności motywacyjnego oddziaływania na pracowników.Prezentowana publikacja jest zbiorem podstawowych zagadnień dotyczących problematyki motywowania ludzi w procesach pracy. Głównym celem jej powstania było przedstawienie złożonych problemów kształtowania motywacji pracowniczej w sposób jasny i zrozumiały dla każdego Czytelnika tak, by ułatwić ich rozpoznawanie i rozwiązywanie w praktyce zarządzania przedsiębiorstwem, jak również zachęcić i przygotować do bar


Rolf H. Ruhleder
Po prostu sprzedawać lepiejRetoryka w sprzedaży - trening intensywny

Nie tylko cena, nie tylko jakość produktu skłaniają klienta do zakupu. Clou skutecznego zamykania sprzedaży leży głównie w osobowości sprzedawcy i jego zdolności przekonywania. Cóż Ci da bowiem wspaniała wiedza merytoryczna, jeżeli nie umiesz taktownie argumentować, profesjonalnie odpowiadać na pytania klienta, umiejętnie używać "mowy ciała"?Ta książka nauczy Cię owe umiejętności posiąść oraz pomoże rozstrzygnąć wszelkie kwestie, dotyczące sztuki sprzedaży, a mianowicie:jak utorować sobie drogę do klienta?jak rozpoznawać sygnały mowy ciała w trakcie sprzedaży?jak doskonalić umiejętność argumentowania?jak reagować prawidłowo na zastrzeżenia klienta?jak stosować najlepsze techniki zamykania sp


Ros Jay
Podejmowanie trafnych decyzji

Dzisiejszy świat pędzi z zawrotną szybkością, a my musimy się zmieścić w napiętych terminach. To, czego nam potrzeba, to szybkie i dobre rozwiązania, pomocne, by nadążyć za współczesnym tempem życia. Autorka podaje pomysłowe wskazówki i kluczowe wiadomości, które są niezbędne, żeby jak najlepiej wykorzystać czas na podjęcie szybkiej, a jednocześnie trafnej decyzji. "Obecnie, gdy wszyscy mamy do zrobienia więcej, niż czas na to pozwala, sztuka polega na tym, by wybierać wyłącznie trafne rozwiązania" (Fast Company)Ros Jay jest autorką poradników oraz współpracownikiem Institute of Direct Marketing. Specjalizuje się w marketingu, komunikacji interpersonalnej oraz zagadnieniach związanych z zarz


Bjrn Lundn, Marcin Aszyk
PracownicyPraktyczny poradnik dla pracodawcy

PRACOWNICY to książka dla pracodawców lub tych, którzy zamierzają nimi zostać. Znajdziesz tu kompletne informacje w zakresie prawa pracy, podatków i ubezpieczeń.Dowiesz się, na jakiej zasadzie najlepiej zatrudnić pracownika, jak na bieżąco rozliczać wszelkie sprawy związane z jego wynagrodzeniem i należnymi mu świadczeniami, jak wypełniać deklaracje podatkowe i ubepzieczeniowe, jak rozliczać podróże służbowe itp. Wybrane zagadnieniaWynagrodzenia Opodatkowane i nieopodatkowane przywileje Składki ubezpieczeniowe Naliczanie podatku dochodowego Umowy zbiorowe Umowa o pracę Umowa zlecenie Wynagrodzenie w czasie choroby Urlop Urlop wychowawczy i macierzyński Emerytury Deklaracje podatkowe Dodatki


Rudolf A.Schnappauf
Praktyka sprzedażyJak postępować z trudnym klientem

Dzięki tej książce:zwiększysz liczbę klientówosiągniesz wzrost sprzedażyzapewnisz sobie właściwą marżęobniżysz koszty sprzedażyzmniejszysz ilość reklamacjiMistrzem w sprzedaży zostajesz tylko wtedy, kiedy jesteś pierwszorzędnym negocjatorem i umiesz zareagować w każdej sytuacji w sposób elastyczny i zorientowany na korzyści klienta.Ta książka oferuje Ci skuteczne metody na każdą fazę rozmowy sprzedaży lub rozmowy doradczej: od przygotowania mentalnego do kontaktu z klientem aż do zdobywania poleceń.Jednocześnie otrzymujesz kompletny materiał do własnego treningu z sobą, wzbogacony przykładami praktycznymi, listami kontrolnymi, ćwiczeniami. Doświadczeni sprzedawcy i doradcy mogą sprawdzić na


Roman Wendt, Grzegorz Turniak
Profesjonalny networking czyli kontakty, które procentują

Networking definiowany jako sieć kontaktów biznesowych, jest jednym z podstawowych narzędzi komunikacji współczesnego profesjonalisty. Budowanie własnej marki opiera się nie tylko na aktywności zawodowej, lecz przede wszystkim na promowaniu swoich talentów, pasji oraz umiejętności. Czym większa i bogatsza jest nasza sieć kontaktów zarówno zawodowych, jak i prywatnych, tym efektywniej możemy komunikować nasze otoczenie o swoich sukcesach, budując wizerunek własnej osoby. Aby networking był rzeczywiście skutecznym narzędziem dla profesjonalistów, dbających o kształtowanie własnego wizerunku, należy przestrzegać trzech prostych zasad: budować, pielęgnować, rozwijać. Stosując się do tych reguł,


Irena Frymark
Rachunkowość przedsiębiorcy

Podręcznik do przedmiotu "Rachunkowość przedsiębiorstw" dla zawodów: technik ekonomista i technik handlowiec. Zawiera wiadomości dotyczące organizacji rachunkowości, ewidencji majątku obrotowego, trwałego, kapitałów, kosztów, kalkulacji inwentaryzacji oraz ustalania i podziału wyniku finansowego, a także sprawozdawczości i jej analizy w firmach prowadzących wszelką działalność gospodarczą (produkcyjną, handlową lub usługową). Przykłady z rozwiązaniami i ćwiczenia pozwalają na utrwalenie praktycznych umiejętności już w czasie realizacji tematu.Samodzielnego sprawdzenia umiejętności nabytych w szkole uczeń dokona, rozwiązując zadania ujęte w członie "Spróbuj w domu". Każdy


Bjrn Lundn
Rekrutacja pracownikówPoradnik dla pracodawcy

REKRUTACJA PRACOWNIKÓW to poradnik dla pracodawców, którzy chcą opanować sztukę zatrudniania odpowiednich ludzi. Dobrzy współpracownicy to podstawa sukcesu każdego przedsiębiorstwa i każdej organizacji.Znajdziesz tu informacje, jak przygotować i poprowadzić proces rekrutacji począwszy od sformułowania profilu wymagań, poprzez rozmowy kwalifikacyjne i testy, aż do wybrania tego odpowiedniego człowieka.Wybrane zagadnieniaKażda rekrutacja jest ważna Reklama firmy Rekrutacja wewnętrzna Headhunting Ogłoszenie prasowe Rekrutacja w internecie Proces wyboru Profil kandydata Testy Rozmowa kwalifikacyjna Świadectwa i opinie Referencje Wynagrodzenie Doradztwo kadrowe Pośrednictwo pracy Formy zatrudnien


Fredric Bohm i Stefan Laurell
Rozwiązywanie konfliktówPraktyczny poradnik dla pracodawców i menedżerów

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW to poradnik przeznaczony przede wszystkim dla pracodawców i kadry kierowniczej. Zawarte w nim informacje pomogą ci poruszać się w sferze skomplikowanych relacji między pracownikami. Znajdziesz tu rady i wskazówki, które podpowiedzą, w jaki sposób radzić sobie z konfliktami w miejscu pracy. W książce przedstawiamy konkretne środki zaradcze i kroki, które należy podjąć, aby skłonić zwaśnione strony do zakończenia sporu i podjęcia konstruktywnych działań. Dowiesz się także, jak zapobiegać konfliktom. Wybrane zagadnieniaPrymitywne reakcje we współczesnym świecie Przyczyny konfliktów Prestiż Natura konfliktu Analiza konliktu Kiedy i jak interweniować Sposoby postępowania


Bjrn Lundn
SIM - Speed Intuition ManagementNowoczesny sposób zarządzania

SIM - SPEED INTUITION MANAGEMENT to książka, w której Bjrn Lundn przedstawia swoją koncepcję przedsiębiorczości i zarządzania. W samej idei nie ma nic szczególnie osobliwego. W zasadzie bazuje ona na zdrowym rozsądku. Planowanie i procedury należy w jak największym stopniu zastąpić działaniem intuicyjnym. W ten sposób zasoby przedsiębiorstwa wykorzystywane są do pracy operatywnej, która bezpośrednio generuje zyski. Książka zawiera wiele przykładów z życia firmy Bjrn Lundn Information AB w Szwecji oraz BL Info Polska Sp. z o.o., których autor jest założycielem i właścicielem. Metodę SIM zastosować można we wszystkich firmach i organizacjach. Nie musisz wprowadzać od razu wszystkich propon


Frank M. Scheelen
Tak pozyskasz każdego klientaCo sprzedawca powinien wiedzieć o ludziach

Co sprzedawca powinien wiedzieć o ludziach czyli jak dogadać się z każdym klientem.Może już miałeś do czynienia z czymś takim. Trafia się klient, na którym łamiesz sobie zęby. Angażujesz wszystkie umiejętności, całe doświadczenie, zapał - i nic.Bądź jednak spokojny. Dzięki metodzie, którą przedstawię w tej książce, uda Ci się "podejść" także tych pozornie nieprzystępnych klientów. Stosuję tę metodę od lat, propaguję ją wśród sprzedawców i doświadczonych trenerów sprzedaży i wciąż spotykam się z pozytywnym oddźwiękiem. Metoda INSIGHTS jest przekonującą, łatwą do opanowania, zorientowaną na praktykę techniką, przynoszącą zadziwiające efekty.


Dirk Kreuter
Targowe Techniki Sprzedaży

Targowe Techniki Sprzedaży - czyli pięć kroków do pozyskania nowych klientów podczas targów.Sama obecność to nie wszystko. Firmy wciąż w zbyt małym stopniu wykorzystują targi w celu pozyskania nowych klientów i wypełnienia księgi zamówień.Przyczyną tego jest najczęściej niedostateczne przygotowanie i niewystarczająco przeszkolony personel.Autor udziela jasnych i poglądowych rad:jak wyznaczyć realistyczne cele dla targów w jaki sposób organizować i planować swój pobyt na targach jak profesjonalnie komunikować się z potencjalnymi klientami w jaki sposób skutecznie radzić sobie z sytuacjami krytycznymi na stoisku targowym jakie działania podjąć na targach, by zapewnić sobie dobre rezultaty


Grzegorz Myśliwiec
Techniki i triki negocjacyjne, czyli jak negocjują profesjonaliści

Książka jest adresowana do ludzi, dla których negocjacje (bądź rywalizacja) są chlebem codziennym, a więc prawie do wszystkich. Nie jest suchym wykładem akademickim, choć respektuje rygory precyzji i klarowności wypowiedzi. Ludziom negocjacji i rywalizacji (a więc prawie wszystkim...) daje wskazówki, jak zachować się w tych sytuacjach, aby osiągnąć zamierzony cel, minimalizując straty i stres. Ci, którzy negocjują często i dostrzegają rozległy obszar własnych rezerw (tak elegancko można określić błędy) znajdą w tej książce instrumentarium do zrozumienia zachowania partnera oraz informacje przydatne do programowania własnych zachowań. Wytrawni negocjatorzy, którzy w różnych sytuacjach negocju


Bjrn Lundn, Lennart Rosell
Techniki negocjacjiJak odnieść sukces w negocjacjach

TECHNIKI NEGOCJACJI książka ta pomoże ci zrozumieć, co sprawia, że w negocjacjach odnosisz sukcesy lub ponosisz porażki. Podpowiemy ci, jak stać się lepszym negocjatorem zarówno w życiu prywatnym, jak i w pracy.Przede wszystkim jednak kierujemy tę książkę do osób, dla których umiejętność negocjowania jest jednym z kluczy do sukcesu w życiu zawodowym. Znajdziesz tu mnóstwo cennych pomysłów, rad i wskazówek oraz praktyczne przykłady zastosowania taktyk negocjacyjnych w różnych sytuacjach. Pomogą ci one zrozumieć, jak przekonywać, aby osiągnąć swój cel, a jednocześnie zapewnić sobie pomyślne kontakty z innymi ludźmi. Poza tym znajdzisz tu porady w kwestii negocjacji za granicą, a także w zakres


Bjrn Lundn, Lennart Rosell
Techniki prezentacjiO sztuce przemawiania, angażowania i przekonywania

TECHNIKI PREZENTACJI książka opowiada o trudnej niekiedy sztuce przemawiania przed publicznością w swobodny, a zarazem porywający i przekonujący sposób. Rady w niej zawarte pomogą ci przezwyciężyć tremę podczas przedstawiania szefowi nowego projektu lub prezentacji produktu twojej firmy klientom.Techniki Prezentacji przydadzą ci się także w sytuacji, gdy będziesz musiał wygłosić przemowę podczas uroczystości lub gdy ktoś poprosi cię o wystąpienie z wykładem na trudny temat przed grupą słuchaczy.W tej książce znajdziesz wiele rad i wskazówek, jak przygotować i przeprowadzić udaną prezentację, zarówno jeśli chodzi o zawartość i rozplanowanie, jak i kwestie techniczne dotyczące różnego rodzaju


Lennart Rosell
Techniki zakupuJak zwiększyć efektywność zakupów w firmie

TECHNIKI ZAKUPU to praktyczny poradnik dla tych, którzy zawodowo zajmują się dokonywaniem zakupów. Niezależnie od tego, czy pracujesz w małej firmie, czy w dużym przedsiębiorstwie, książka ta pomoże ci rozwinąć swoje umiejętności kupieckie oraz udoskonalić procedury zakupu.Książka obejmuje wszystkie najważniejsze kwestie związane z zakupami, począwszy od planowania i negocjacji, poprzez dostawę i kontrolę jakości. Dowiesz się też, jak postępować, by odnieść sukces w negocjacjach oraz jak powinna wyglądać umowa zawierana z dostawcą. Piszemy również o kwestiach etycznych i środowiskowych, których świadom powinien być każdy nowoczesny kupiec.Wybrane zagadnienia:Techniki zakupu - co to takiego?


Danuta Młodzikowska, Ulf Svensson
VATPraktyczny poradnik w zakresie podatku od towarów i usług

PODATEK VAT to praktyczny i zrozumiały poradnik w zakresie podatku od towarów i usług. Wyjaśniamy tu szczegółowo i od podstaw wszystkie zasady związane ze specyfiką samego podatku, jak i nową ustawą VAT.Znajdziesz tu wyjaśnienia wszystkich regulacji zawartych w ustawie, a także praktyczne przykłady rozliczania VAT-u w transakcjach krajowych, wewnątrzwspólnotowych oraz tych dokonywanych poza Unią Europejską (import i eksport). A co najważniejsze - wszystko zrozumiesz, ponieważ książka jest napisana przyjaznym i zrozumiałym językiem. Ponadto jej zawartość jest uszeregowana w przejrzysty sposób, co pozwoli ci na szybkie znalezienie potrzebnych w danej chwili informacji.Wybrane zagadnienia:Tak d


Klaus W. Vopel
Cechy dobrego menadżeraEksperymenty grupowe rozwijające osobowość kadry kierowniczej

Jakie są cechy dobrego menadżera? Na to pytanie szukają odpowiedzi sami menadżerowie, jak i pracujący z nimi terapeuci. Jedni i drudzy znajdą tu 32 interesujące eksperymenty grupowe będące odpowiedzią na powyższe pytanie. Każdy z eksperymentów odnosi się do określonego tematu (np. Uczymy się na błędach, Władza, Odwaga), który analizuje cechę lub umiejętność przydatną dla osób zajmujących kierownicze stanowiska albo pretendujących do nich. Przy pomocy tych propozycji można ugruntować i wyeksponować mocne strony osobowości, by je lepiej wykorzystywać, a także uświadomić sobie własne niedociągnięcia, by nad nimi pracować. Zamieszczone tu różnorodne metody – akcje, symulacje, zabawy z podz


Erich-Norbert Detroy
Dopiąć swego w negocjacjach cenowych

Dopiąć swego w negocjacjach ceny, przekonać trudnego klienta, któż tego nie chce?Osiąganie adekwatnych cen staje się coraz ważniejsze, ponieważ z prawidłowym ich poziomem związane są bezpośrednio również zyski. Zyski zaś są tlenem dla wszystkich przedsiębiorstw małych, średnich i dużych.Dzięki tej książce nabędziesz zaufania i wewnętrznego przekonania do wyższych cen, dowiesz się jak z entuzjazmem sprzedawać wysokie ceny, jak do nich przekonać, i jeżeli to nieuniknione, jak z najmniejszym możliwym rabatem ukoronować sprzedaż zamknięciem.


Nikolaus B. Enkelmann
Efekt KennedyegoCharyzma, władza, wpływy

John Fitzgerald Kennedy wsławił się swoją zdecydowaną postawą w trakcie zarówno kryzysu kubańskiego, jak i berlińskiego. Jego życie stało się legendą. Dzięki swojej charyzmie i umiejętnościom przywódczym porywał za sobą ludzi. Każdy, kto chciałby posiąść takie umiejętności, może posłużyć się jego metodą!Wykorzystanie efektu Kennedy`ego oznacza:opanowanie sztuki zaszczepiania innych swoim entuzjazmem, opanowanie takiej sztuki przemawiania, aby porywać za sobą innych, opanowanie takiego sposobu prezentowania własnej osoby, by wzbudzić zaufanie innych.


Danuta Młodzikowska, Bjrn Lundn
Jednoosobowa firmaJak założyć i samodzielnie prowadzić jednoosobową działalność gospodarczą

JEDNOOSOBOWA FIRMA to napisany prostym i zrozumiałym językiem poradnik dla osób, które chcą założyć własną małą firmę i samodzielnie ją prowadzić. Znajdziesz tu mnóstwo kompletnych i fachowych informacji o obowiązujących przepisach podatkowych, a także wiele praktycznych przykładów i wskazówek. Dowiesz się między innymi, jak zarejestrować firmę, jaką wybrać formę opodatkowania, jak samodzielnie prowadzić księgowość, jak rozliczać sie z urzędem skarbowym czy ZUS-em, jak wypełniać zeznania i deklaracje podatkowe oraz jakie odliczyć ulgi.Wybrane zagadnieniaIdea własnej firmy Czy trzeba być nadczłowiekiem? Rejestracja firmy we wszystkich wymaganych instytucjach Formy opodatkowania w zakresie pod


Roman Niemczyk, Marian Pietraszewski
Kasa fiskalna i komputer w sklepie

Autorzy, w zwięzły i łatwy do opanowania sposób przedstawiają ewidencję sprzedaży detalicznej za pomocą kasy rejestrującej i komputera. Uwzględniają przy tym dokumentowanie naliczonego i należnego podatku od towarów i usług, komputerowy system sprzedaży "Subiekt 4", arkusz kalkulacyjny i edytor tekstu. Każdy rozdział wzbogacony jest licznymi wzorami, rysunkami, przykładami i ćwiczeniami, które pomagają ugruntować zdobytą wiedzę.


Jack Welch
Kto przewodzi, nie musi zarządzać

Historia firmy, która z ociężałego, zbiurokratyzowanego kolosa stała się największą firmą na naszym globie!"..) Najważniejszym waszym zadaniem jest "wychowywanie" waszych ludzi, danie im szansy realizacji własnych marzeń. Waszą sprawą jest podjęcie decyzji otaczania się przez cały czas A-sami. (...) Wielki menedżer popadnie szybko w kłopoty, jeżeli nie będzie dysponował umiejętnościami menedżera. (...) Nie ma nic gorszego niż menedżer, którego praca sprowadza się do siedzenia w swoim fotelu, liczenia mamony i patrzenia ludziom na ręce.(...)" Jack Welch


Bratumiła Pawłowska, Bjrn Lundn
MarketingDla małych i średnich przedsiębiorstw

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak by odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień.Wybrane zagadnienia:Co to jest marketing i reklama? Strategie marketingowe Dobre reklamy i ogłoszenia reklamowe Szata graficzna i typografia Reklama bezpośrednia Internet i marketing Kultura, profil i imag


Susan Briggs
Marketing w turystyce

W książce przedstawiono: charakterystykę podmiotów przemysłu turystycznego, trendy w turystyce, budowanie planu marketingowego, komunikację z klientami, na zakończenie ciekawe studia przypadków.


Nancy Stevenson
Motywowanie pracownikówPraktyczny poradnik dla tych, którzy nie lubią tracić czasu

Potrzebujesz tylko 10 minut, aby nauczyć się jak zbudować i motywować zespół, nagradzać osiągnięcia i powodować pozytywne reakcje, stworzyć inspirujące środowisko pracy.


Agata Pietroń - Pyszczek
Motywowanie pracowników. Wskazówki dla menedżerów

W literaturze dotyczącej zarządzania mówi się o fenomenie zaangażowania pracowników, rozważając go jako potencjalne źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw. Wskazuje się jednocześnie, że zaangażowanie to bezpośrednio wynika z umiejętności motywacyjnego oddziaływania na pracowników.Prezentowana publikacja jest zbiorem podstawowych zagadnień dotyczących problematyki motywowania ludzi w procesach pracy. Głównym celem jej powstania było przedstawienie złożonych problemów kształtowania motywacji pracowniczej w sposób jasny i zrozumiały dla każdego Czytelnika tak, by ułatwić ich rozpoznawanie i rozwiązywanie w praktyce zarządzania przedsiębiorstwem, jak również zachęcić i przygotować do bar


Rolf H. Ruhleder
Po prostu sprzedawać lepiejRetoryka w sprzedaży - trening intensywny

Nie tylko cena, nie tylko jakość produktu skłaniają klienta do zakupu. Clou skutecznego zamykania sprzedaży leży głównie w osobowości sprzedawcy i jego zdolności przekonywania. Cóż Ci da bowiem wspaniała wiedza merytoryczna, jeżeli nie umiesz taktownie argumentować, profesjonalnie odpowiadać na pytania klienta, umiejętnie używać "mowy ciała"?Ta książka nauczy Cię owe umiejętności posiąść oraz pomoże rozstrzygnąć wszelkie kwestie, dotyczące sztuki sprzedaży, a mianowicie:jak utorować sobie drogę do klienta?jak rozpoznawać sygnały mowy ciała w trakcie sprzedaży?jak doskonalić umiejętność argumentowania?jak reagować prawidłowo na zastrzeżenia klienta?jak stosować najlepsze techniki zamykania sp


Ros Jay
Podejmowanie trafnych decyzji

Dzisiejszy świat pędzi z zawrotną szybkością, a my musimy się zmieścić w napiętych terminach. To, czego nam potrzeba, to szybkie i dobre rozwiązania, pomocne, by nadążyć za współczesnym tempem życia. Autorka podaje pomysłowe wskazówki i kluczowe wiadomości, które są niezbędne, żeby jak najlepiej wykorzystać czas na podjęcie szybkiej, a jednocześnie trafnej decyzji. "Obecnie, gdy wszyscy mamy do zrobienia więcej, niż czas na to pozwala, sztuka polega na tym, by wybierać wyłącznie trafne rozwiązania" (Fast Company)Ros Jay jest autorką poradników oraz współpracownikiem Institute of Direct Marketing. Specjalizuje się w marketingu, komunikacji interpersonalnej oraz zagadnieniach związanych z zarz


Bjrn Lundn, Marcin Aszyk
PracownicyPraktyczny poradnik dla pracodawcy

PRACOWNICY to książka dla pracodawców lub tych, którzy zamierzają nimi zostać. Znajdziesz tu kompletne informacje w zakresie prawa pracy, podatków i ubezpieczeń.Dowiesz się, na jakiej zasadzie najlepiej zatrudnić pracownika, jak na bieżąco rozliczać wszelkie sprawy związane z jego wynagrodzeniem i należnymi mu świadczeniami, jak wypełniać deklaracje podatkowe i ubepzieczeniowe, jak rozliczać podróże służbowe itp. Wybrane zagadnieniaWynagrodzenia Opodatkowane i nieopodatkowane przywileje Składki ubezpieczeniowe Naliczanie podatku dochodowego Umowy zbiorowe Umowa o pracę Umowa zlecenie Wynagrodzenie w czasie choroby Urlop Urlop wychowawczy i macierzyński Emerytury Deklaracje podatkowe Dodatki


Rudolf A.Schnappauf
Praktyka sprzedażyJak postępować z trudnym klientem

Dzięki tej książce:zwiększysz liczbę klientówosiągniesz wzrost sprzedażyzapewnisz sobie właściwą marżęobniżysz koszty sprzedażyzmniejszysz ilość reklamacjiMistrzem w sprzedaży zostajesz tylko wtedy, kiedy jesteś pierwszorzędnym negocjatorem i umiesz zareagować w każdej sytuacji w sposób elastyczny i zorientowany na korzyści klienta.Ta książka oferuje Ci skuteczne metody na każdą fazę rozmowy sprzedaży lub rozmowy doradczej: od przygotowania mentalnego do kontaktu z klientem aż do zdobywania poleceń.Jednocześnie otrzymujesz kompletny materiał do własnego treningu z sobą, wzbogacony przykładami praktycznymi, listami kontrolnymi, ćwiczeniami. Doświadczeni sprzedawcy i doradcy mogą sprawdzić na


Roman Wendt, Grzegorz Turniak
Profesjonalny networking czyli kontakty, które procentują

Networking definiowany jako sieć kontaktów biznesowych, jest jednym z podstawowych narzędzi komunikacji współczesnego profesjonalisty. Budowanie własnej marki opiera się nie tylko na aktywności zawodowej, lecz przede wszystkim na promowaniu swoich talentów, pasji oraz umiejętności. Czym większa i bogatsza jest nasza sieć kontaktów zarówno zawodowych, jak i prywatnych, tym efektywniej możemy komunikować nasze otoczenie o swoich sukcesach, budując wizerunek własnej osoby. Aby networking był rzeczywiście skutecznym narzędziem dla profesjonalistów, dbających o kształtowanie własnego wizerunku, należy przestrzegać trzech prostych zasad: budować, pielęgnować, rozwijać. Stosując się do tych reguł,


Irena Frymark
Rachunkowość przedsiębiorcy

Podręcznik do przedmiotu "Rachunkowość przedsiębiorstw" dla zawodów: technik ekonomista i technik handlowiec. Zawiera wiadomości dotyczące organizacji rachunkowości, ewidencji majątku obrotowego, trwałego, kapitałów, kosztów, kalkulacji inwentaryzacji oraz ustalania i podziału wyniku finansowego, a także sprawozdawczości i jej analizy w firmach prowadzących wszelką działalność gospodarczą (produkcyjną, handlową lub usługową). Przykłady z rozwiązaniami i ćwiczenia pozwalają na utrwalenie praktycznych umiejętności już w czasie realizacji tematu.Samodzielnego sprawdzenia umiejętności nabytych w szkole uczeń dokona, rozwiązując zadania ujęte w członie "Spróbuj w domu". Każdy


Bjrn Lundn
Rekrutacja pracownikówPoradnik dla pracodawcy

REKRUTACJA PRACOWNIKÓW to poradnik dla pracodawców, którzy chcą opanować sztukę zatrudniania odpowiednich ludzi. Dobrzy współpracownicy to podstawa sukcesu każdego przedsiębiorstwa i każdej organizacji.Znajdziesz tu informacje, jak przygotować i poprowadzić proces rekrutacji począwszy od sformułowania profilu wymagań, poprzez rozmowy kwalifikacyjne i testy, aż do wybrania tego odpowiedniego człowieka.Wybrane zagadnieniaKażda rekrutacja jest ważna Reklama firmy Rekrutacja wewnętrzna Headhunting Ogłoszenie prasowe Rekrutacja w internecie Proces wyboru Profil kandydata Testy Rozmowa kwalifikacyjna Świadectwa i opinie Referencje Wynagrodzenie Doradztwo kadrowe Pośrednictwo pracy Formy zatrudnien


Fredric Bohm i Stefan Laurell
Rozwiązywanie konfliktówPraktyczny poradnik dla pracodawców i menedżerów

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW to poradnik przeznaczony przede wszystkim dla pracodawców i kadry kierowniczej. Zawarte w nim informacje pomogą ci poruszać się w sferze skomplikowanych relacji między pracownikami. Znajdziesz tu rady i wskazówki, które podpowiedzą, w jaki sposób radzić sobie z konfliktami w miejscu pracy. W książce przedstawiamy konkretne środki zaradcze i kroki, które należy podjąć, aby skłonić zwaśnione strony do zakończenia sporu i podjęcia konstruktywnych działań. Dowiesz się także, jak zapobiegać konfliktom. Wybrane zagadnieniaPrymitywne reakcje we współczesnym świecie Przyczyny konfliktów Prestiż Natura konfliktu Analiza konliktu Kiedy i jak interweniować Sposoby postępowania


Bjrn Lundn
SIM - Speed Intuition ManagementNowoczesny sposób zarządzania

SIM - SPEED INTUITION MANAGEMENT to książka, w której Bjrn Lundn przedstawia swoją koncepcję przedsiębiorczości i zarządzania. W samej idei nie ma nic szczególnie osobliwego. W zasadzie bazuje ona na zdrowym rozsądku. Planowanie i procedury należy w jak największym stopniu zastąpić działaniem intuicyjnym. W ten sposób zasoby przedsiębiorstwa wykorzystywane są do pracy operatywnej, która bezpośrednio generuje zyski. Książka zawiera wiele przykładów z życia firmy Bjrn Lundn Information AB w Szwecji oraz BL Info Polska Sp. z o.o., których autor jest założycielem i właścicielem. Metodę SIM zastosować można we wszystkich firmach i organizacjach. Nie musisz wprowadzać od razu wszystkich propon


Frank M. Scheelen
Tak pozyskasz każdego klientaCo sprzedawca powinien wiedzieć o ludziach

Co sprzedawca powinien wiedzieć o ludziach czyli jak dogadać się z każdym klientem.Może już miałeś do czynienia z czymś takim. Trafia się klient, na którym łamiesz sobie zęby. Angażujesz wszystkie umiejętności, całe doświadczenie, zapał - i nic.Bądź jednak spokojny. Dzięki metodzie, którą przedstawię w tej książce, uda Ci się "podejść" także tych pozornie nieprzystępnych klientów. Stosuję tę metodę od lat, propaguję ją wśród sprzedawców i doświadczonych trenerów sprzedaży i wciąż spotykam się z pozytywnym oddźwiękiem. Metoda INSIGHTS jest przekonującą, łatwą do opanowania, zorientowaną na praktykę techniką, przynoszącą zadziwiające efekty.


Dirk Kreuter
Targowe Techniki Sprzedaży

Targowe Techniki Sprzedaży - czyli pięć kroków do pozyskania nowych klientów podczas targów.Sama obecność to nie wszystko. Firmy wciąż w zbyt małym stopniu wykorzystują targi w celu pozyskania nowych klientów i wypełnienia księgi zamówień.Przyczyną tego jest najczęściej niedostateczne przygotowanie i niewystarczająco przeszkolony personel.Autor udziela jasnych i poglądowych rad:jak wyznaczyć realistyczne cele dla targów w jaki sposób organizować i planować swój pobyt na targach jak profesjonalnie komunikować się z potencjalnymi klientami w jaki sposób skutecznie radzić sobie z sytuacjami krytycznymi na stoisku targowym jakie działania podjąć na targach, by zapewnić sobie dobre rezultaty


Grzegorz Myśliwiec
Techniki i triki negocjacyjne, czyli jak negocjują profesjonaliści

Książka jest adresowana do ludzi, dla których negocjacje (bądź rywalizacja) są chlebem codziennym, a więc prawie do wszystkich. Nie jest suchym wykładem akademickim, choć respektuje rygory precyzji i klarowności wypowiedzi. Ludziom negocjacji i rywalizacji (a więc prawie wszystkim...) daje wskazówki, jak zachować się w tych sytuacjach, aby osiągnąć zamierzony cel, minimalizując straty i stres. Ci, którzy negocjują często i dostrzegają rozległy obszar własnych rezerw (tak elegancko można określić błędy) znajdą w tej książce instrumentarium do zrozumienia zachowania partnera oraz informacje przydatne do programowania własnych zachowań. Wytrawni negocjatorzy, którzy w różnych sytuacjach negocju


Bjrn Lundn, Lennart Rosell
Techniki negocjacjiJak odnieść sukces w negocjacjach

TECHNIKI NEGOCJACJI książka ta pomoże ci zrozumieć, co sprawia, że w negocjacjach odnosisz sukcesy lub ponosisz porażki. Podpowiemy ci, jak stać się lepszym negocjatorem zarówno w życiu prywatnym, jak i w pracy.Przede wszystkim jednak kierujemy tę książkę do osób, dla których umiejętność negocjowania jest jednym z kluczy do sukcesu w życiu zawodowym. Znajdziesz tu mnóstwo cennych pomysłów, rad i wskazówek oraz praktyczne przykłady zastosowania taktyk negocjacyjnych w różnych sytuacjach. Pomogą ci one zrozumieć, jak przekonywać, aby osiągnąć swój cel, a jednocześnie zapewnić sobie pomyślne kontakty z innymi ludźmi. Poza tym znajdzisz tu porady w kwestii negocjacji za granicą, a także w zakres


Bjrn Lundn, Lennart Rosell
Techniki prezentacjiO sztuce przemawiania, angażowania i przekonywania

TECHNIKI PREZENTACJI książka opowiada o trudnej niekiedy sztuce przemawiania przed publicznością w swobodny, a zarazem porywający i przekonujący sposób. Rady w niej zawarte pomogą ci przezwyciężyć tremę podczas przedstawiania szefowi nowego projektu lub prezentacji produktu twojej firmy klientom.Techniki Prezentacji przydadzą ci się także w sytuacji, gdy będziesz musiał wygłosić przemowę podczas uroczystości lub gdy ktoś poprosi cię o wystąpienie z wykładem na trudny temat przed grupą słuchaczy.W tej książce znajdziesz wiele rad i wskazówek, jak przygotować i przeprowadzić udaną prezentację, zarówno jeśli chodzi o zawartość i rozplanowanie, jak i kwestie techniczne dotyczące różnego rodzaju


Lennart Rosell
Techniki zakupuJak zwiększyć efektywność zakupów w firmie

TECHNIKI ZAKUPU to praktyczny poradnik dla tych, którzy zawodowo zajmują się dokonywaniem zakupów. Niezależnie od tego, czy pracujesz w małej firmie, czy w dużym przedsiębiorstwie, książka ta pomoże ci rozwinąć swoje umiejętności kupieckie oraz udoskonalić procedury zakupu.Książka obejmuje wszystkie najważniejsze kwestie związane z zakupami, począwszy od planowania i negocjacji, poprzez dostawę i kontrolę jakości. Dowiesz się też, jak postępować, by odnieść sukces w negocjacjach oraz jak powinna wyglądać umowa zawierana z dostawcą. Piszemy również o kwestiach etycznych i środowiskowych, których świadom powinien być każdy nowoczesny kupiec.Wybrane zagadnienia:Techniki zakupu - co to takiego?


Danuta Młodzikowska, Ulf Svensson
VATPraktyczny poradnik w zakresie podatku od towarów i usług

PODATEK VAT to praktyczny i zrozumiały poradnik w zakresie podatku od towarów i usług. Wyjaśniamy tu szczegółowo i od podstaw wszystkie zasady związane ze specyfiką samego podatku, jak i nową ustawą VAT.Znajdziesz tu wyjaśnienia wszystkich regulacji zawartych w ustawie, a także praktyczne przykłady rozliczania VAT-u w transakcjach krajowych, wewnątrzwspólnotowych oraz tych dokonywanych poza Unią Europejską (import i eksport). A co najważniejsze - wszystko zrozumiesz, ponieważ książka jest napisana przyjaznym i zrozumiałym językiem. Ponadto jej zawartość jest uszeregowana w przejrzysty sposób, co pozwoli ci na szybkie znalezienie potrzebnych w danej chwili informacji.Wybrane zagadnienia:Tak d


Reklama



copyright © e-targ.pl